۱۳۸۸ مرداد ۲۱, چهارشنبه

دیوار کوچه ما شعری زیبا از یغما گلرویی


دیـوار
دیوارِ کوچه‌ی‌ ما هم‌سن‌ُ سالمونه‌ !
اون‌ سرگذشت‌ِ نسل‌ِ خاکسترُ می‌دونه‌ !
ما آرزوهامون‌ُ رو آجراش‌ نوشتیم‌ !
گفتیم‌ که‌ تو جهنم‌ دنبال‌ِ یه‌ بهشتیم‌ !
تو بچه‌گی‌ نوشتیم‌ : یا مرگ‌ یا مصدق‌ !
نفت‌ُ ترانه‌ کردیم‌ ، ما بچه‌های‌ عاشق‌ !
تو فصل‌ِ نوجوونی‌ داس‌ُ چکش‌ کشیدیم‌ !
اعدامِ زنبقا ر ُ با داس‌ِ حیله‌ دیدیم‌ !
فصل‌ِ جوونی‌ِ ما دیوارِ خسته‌ی‌ سَرد ،
پیراهن‌ِ قشنگ‌ِ شب‌نامه‌ رُ به‌ تن‌ کرد !
از آسمون‌ صدای‌ بال‌ِ کبوتر اومد !
تقویم‌ِ خون‌ ورق‌ خورد ! گفتن‌ قُرُق‌ سَر اومد !
امّا نشد رهایی‌ شعری‌ بشه‌ رو دیوار !
ما جنگُ دوره کردیم تو بُهت‌ِ دودُ رگبار !
وقتی‌ شقیقه‌هامون‌ جوگندمی‌ شد آخر ،
تو آسیاب‌ِ صبرِ اون‌ جنگ‌ِ نابرابر !
دیوارِ کوچه‌ زخمی‌ از خنجرِ بلا بود !
شعرای‌ یادگاریش‌ با اشک‌ِ مادرا بود !
اون‌ زخما رُ پوشوندن‌ با رنگ‌ُ ننگ‌ُ انکار !
گفتن‌ : نوشتن‌ از عشق‌ ممنوعه‌ روی‌ دیوار !
ما پا به‌ پای‌ دیوار ویرون‌ شدیم‌ ، تکیدیم‌ !
حرفای‌ قلبمون‌ُ رو آجراش‌ ندیدیم‌ !
حالا دیگه‌ رو دیوار چیزی‌ نمونده‌ باقی‌ ،
جز آگهی‌ِ مرگ‌ِ هم‌کوچه‌های‌ یاغی‌ !
هم کوچه های یاغی !
هم کوچه های یاغی !
چیزی نمونده باقی !
چیزی نمونده باقی !
چیزی نمونده باقی ...

۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه

نبوسیدن دست خامنه ای


من که نمی تونم باور کنم احمدی نژاد بخاطر سرما خوردگی دست خامنه ای را نبوسیده چون همه می دونیم ذوب شدگان در ولایت به هر طریقی با دیدن خامنه ای این ذوب شدگی را با بوسیدن پا یا بوییدن جای پای آقا و ... نشون دادن .حتی احمدی میتونست از روی چفیه دست خامنه ای را ببوسه ( در دیدار خواهران بسیجی با آقا این کار همیشه معمول بوده ) مطمئنا اختلافات هفته گذشته بر سر مشایی باعث دلخوری طرفین از هم شده و ضمن اینکه احمدی دیگه باورش شده 24 میلیون رای داره و میتونه حتی خامنه ای را هم درو بزنه .!!
پس آقای خامنه ای مواظب باش احمدی دورت نزنه که اونوقت حتی جایگاه مردمی هم نخواهی داشت.


۱۳۸۸ مرداد ۱۰, شنبه

اعترافات ساختگی

دوستان عزیز وظیفه ما فقط نشستن و لینک دادن نیست! بیایید با خودمان رو راست باشیم چند درصد ایرانی ها به امکانات اینترنتی دسترسی دارند و چند درصد به صدا وسیما دسترسی دارند .امشب مطمئنا بخش خبری 20:30 خود را برای یک نمایش مضحک جهت بی آبرو کردن دستگیرشدگان و ناامید کردن اغلب مردم آماده کرده ما باید روحیه و نشاط را به مردم بازگردانیم و تا می توانیم به همسایه دوست فامیل یاداور شویم اعترافات ساختگی بوده و هنوز چیزی عوض نشده . من می ترسم از امروز به بعد مردم ناامید شده و پا پس بکشندهمانطور که بعد از بستن فله ای مطبوعات شاهد بودیم .دوستان کمک کنید!دوستان کمک کنید!

۱۳۸۸ تیر ۲۹, دوشنبه