
من که نمی تونم باور کنم احمدی نژاد بخاطر سرما خوردگی دست خامنه ای را نبوسیده چون همه می دونیم ذوب شدگان در ولایت به هر طریقی با دیدن خامنه ای این ذوب شدگی را با بوسیدن پا یا بوییدن جای پای آقا و ... نشون دادن .حتی احمدی میتونست از روی چفیه دست خامنه ای را ببوسه ( در دیدار خواهران بسیجی با آقا این کار همیشه معمول بوده ) مطمئنا اختلافات هفته گذشته بر سر مشایی باعث دلخوری طرفین از هم شده و ضمن اینکه احمدی دیگه باورش شده 24 میلیون رای داره و میتونه حتی خامنه ای را هم درو بزنه .!!
پس آقای خامنه ای مواظب باش احمدی دورت نزنه که اونوقت حتی جایگاه مردمی هم نخواهی داشت.
پس آقای خامنه ای مواظب باش احمدی دورت نزنه که اونوقت حتی جایگاه مردمی هم نخواهی داشت.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر