۱۳۸۸ مرداد ۱۰, شنبه
اعترافات ساختگی
دوستان عزیز وظیفه ما فقط نشستن و لینک دادن نیست! بیایید با خودمان رو راست باشیم چند درصد ایرانی ها به امکانات اینترنتی دسترسی دارند و چند درصد به صدا وسیما دسترسی دارند .امشب مطمئنا بخش خبری 20:30 خود را برای یک نمایش مضحک جهت بی آبرو کردن دستگیرشدگان و ناامید کردن اغلب مردم آماده کرده ما باید روحیه و نشاط را به مردم بازگردانیم و تا می توانیم به همسایه دوست فامیل یاداور شویم اعترافات ساختگی بوده و هنوز چیزی عوض نشده . من می ترسم از امروز به بعد مردم ناامید شده و پا پس بکشندهمانطور که بعد از بستن فله ای مطبوعات شاهد بودیم .دوستان کمک کنید!دوستان کمک کنید!
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)

دوستان سبز، داستان اعتراف گیری چیز تازه ای نیست و به همان اندازه هم بی اعتبار و نخ نما.
پاسخ دادنحذفطبق ابتدایی ترین قوانین، سخنان در زیر فشار هیچ اعتباری ندارند. وقتی برای هیچ دادگاهی در جهان چنین سخنانی معتبر نیست، چرا باید برای ما معتبر باشد؟
آیا همین اعتبار کذایی اش در نزد ما نیست که جلادان را به تاثیر "اعترافات" معتقد می سازد و برمی انگیزدشان که به شکنجه و اعتراف گیری بپردازند؟
فقط تصور کنید که اگر این اعترافات!!! را به پشیزی نگیرید، چه تیرهایی از رژیم به سنگ خورده است. تمام بافته هایش تافته خواهد شد.
به ریشخند گرفتن اعترافات و بیگناه دانستن "معترفین" تنها واکنش انسانی و درست ماست.
گناهکار، آن شکنجه گری ست که انسانی را وادار به سخنانی کرده که باید با هزار شرم و درد بر زبان بیاورد و ازین شرم نتواند در چشم مردم نگاه کند.
اما این اعترافات برای ما پشیزی ارزش ندارد.
نابود باد این سیستم اعتراف گیری و تواب سازی.
مرگ بر شلاق.
نگران نباش، پسرم! به شعور مردم حتی مردم بیسواد یا روستایی بیشتر اعتماد کن. تاثیر این برنامه ها حتی اگر باعث ناراحتی و یاس بشه بیشتر از چند ساعت نیست. در ضمن من فکر می کنم که بیشتر باعث تحریک و عصبانیت مردم می شه. در هر حال من به نظر شما دوست عزیز احترام می زارم و اونو تایید می کنم. به صورتی که تشویق مردم به بحث در این مورد مثل بعد از مناظره ها قطعا" به نفع جنبش سبزه
پاسخ دادنحذف